top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 341


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

سر درد ... درد سر ...
سر درگم ...
سر گیجه ...
سر به هوا ...
چقدر “ سر ” به سرم میگذارند
دقیقه های سرد ... بی تو



نظرات شما عزیزان:

اریایی
ساعت10:54---3 اسفند 1391
از آدمها بُت نسازید...!!!
این خیانت است...
هم به خودتان ..هم به خودشان...!
خدایی میشوند که خدایی کردن نمیدانند...!
و شما در آخر می شوید سر تا پا کافرِ خدایِ خود ساخته


دختــــــــــــــــر جنوبی.شراب عشق
ساعت15:20---2 اسفند 1391
سلام.اون وبلاگ قبلیم فیلتر شده اومدم بگم دوس داشتی به وبلاگ جدیدم سر بزن خوشحال میشم

آرش
ساعت19:05---29 بهمن 1391

سلام دوستم این نوشته تبلیغاتی نیست توصیه است می خوای بخون می خوای حذف کن
منم مثل تو وقت مو بیخودی هدر می دادم اما الان به عنوان همکاری با فروشنده کار می کنم
هیچی که کار نکنم لااقل یه چیز در میارم که باهاش پول تو جیبی و در بیارم فقط کافیه چند تا
لوگو ها شو یا لینک هاشو بزاری تو وبلاگ اگه کسی با کلیک روی اون لوگو اونو بخره
چیزی هم به تو یا من میدن اگه هم واقعا بخوای پول در بیاری که خوش به حالت بیا عضو شو
کلی امکانت دیگ هم داره مثل:تبلیغات.فروش محصولات شما افزایش بازدید .
بقیشو خودش تو ضیح می ده بازم ببخشید که سرتو درد اوردم.
اینم آدرش
http://www.parsys.biz/orderwork.aspx?rgm=arash74afg


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com